BETALNING

Vi tar emot konto- och kreditkort, swish, kontanter och klarna fakura.

Företagskunder som är godkända för köp mot faktura faktureras.
För att bli godkänd för köp mot faktura så måste ditt företag registrera sig som företagskund genom att mejla butiken@norrrmalarstrandsblommor.se

Företagskunder som inte är registrerade eller godkända för köp mot faktura kan betala sitt köp med konto- eller kreditkort.

ÅTERBETALNING

Återbetalningspolicy & Ånger

Vi behöver få in en reklamation inom 48 timmar efter levererad produkt. Gäller ärendet en levererad produkt av en av våra samarbetspartners behöver vi även en bifogad bild så vi kan hantera ärendet med den utförande butiken.

För att fullständig reklamation skall ske behöver vi varan/blommorna tillbaka och kvittot eller ordernummer.

Om ordern ska makuleras kommer hela betalningen återbetalas inklusive frakten. Återbetalning är åter hos beställaren inom 2-5 bankdagar. Har blomsterbutiken hanterat ordern och börjat binda blommorna kan vi bara stoppa och återbetala kostnaden för leverans på ordern.

Om mottagarens blommor skulle vara skadade, trasiga eller vissna skickar butiken ut nya produkter. Därför måste mottagaren reklamera dessa blommor hos oss så snart de har möjlighet, med varan och kvitto.

Du kan när som helst avbryta din order, så länge ordern inte har blivit hanterad och utskickad. För att en order ska kunna makuleras, Beställningar med höga ordervärden som görs långt i förväg, behöver oftast planering av inköp, och om det skulle vara så att butiken redan gjort inköp för denna order så kan den inte avbrytas.

Det går inte att ångra köpet för en redan utskickad vara, om inte varan skulle vara trasig eller helt avvika från den beställda produkten.